Community Managers

Per que contractar un Community Manager?

La comunicació entre les empreses i els clients, o les empreses i altres empreses, ha canviat. Les formes d’interactuar, de comunicar-se, d’entendre als usuaris és un procés d’adaptació a les noves tecnologies, que no són altres que les xarxes socials. Actualment existeixen moltes xarxes socials diferents, que s’adapten a diferents públics i alberguen múltiples estils d’empreses i comerços digitals. En aquestes xarxes socials es troben molts milions d’usuaris connectats cada dia, i la forma d’arribar-hi és utilitzant sàviament aquestes noves eines de la comunicació. La persona ideal per aquesta tasca és el Community Manager. Algú especialitzat en l’entorn social mitjana, amb les habilitats necessària per treure’n partit i poder fer realitat aquests objectius que el teu negoci o projecte tenen. Entre altres tasques, el Community Manager és l’encarregat de mantenir al dia i actualitzats tots els perfils socials del teu negoci. És també el responsable de crear i mantenir les comunitats virtuals entorns al teu negoci de manera òptima i propera, és la veu de la teva empresa a la xarxa, és qui contesta els dubtes dels clients, qui respon a comentaris i dóna solucions als usuaris que formen part de la teva comunitat generant contingut de valor i transmetent de forma professional els aspectes més rellevants sobre el teu negoci, els seus integrants, ofertes, promocions, esdeveniments i tot allò que pugui ser d’utilitat per als teus clients i prescriptors. Sigui quin sigui el teu negoci, no dubtis a integrar aquesta important figura en el teu equip, i des de Tinglat posem a la teva disposició els nostres Community Managers per ajudar-te en aquesta tasca.

 

GESTIÓ XARXES SOCIALS (RRSS)

Després de realitzar un estudi previ del teu mercat, dissenyem un pla estratègic amb el qual poder dur a terme els objectius que la teva empresa o marca necessita. Tot això, mitjançant les diferents xarxes socials on hi és present, tractant d’apropar-te al teu públic objectiu.

Com ho fem?

Estudi de mercat

Analitzem el teu mercar per identificar el teu públic objectiu a qui dirigir les campanyes i assolir criteris de publicacions amb estratègies definides.

Anàlisi de competencia

Identifiquem els principals competidors del teu sector i dissenyem estratègies basades a la informació obtinguda.

Publicación periòdiques

Mantenim els teus canals socials actius, informant els usuaris de les novetats, promocions, productes o notícies diàriament.

Atenció al client

Sempre hi som rere la pantalla quan els teus clients demanen informació o fan consultes sobre els teus productes o serveis, intentant mantenir una relació fidel amb ells.

Anàlisi KPI

Diàriament revisem i analitzem els resultats de les diferents campanyes als perfils actius per tal de saber que volen els usuaris o quines estratègies funcionen millor.

Ads i promocions

Posem en marxa les campanyes de pagament, dissenyem anuncis ideals per al teu client potencial, amb la intenció d’augmentar les teves vendes amb el mínim cost possible.

Amb qué ho fem?

Utilitzem les millors i més actuals eines i softwares de mesuratge, anàlisi i gestió per assegurar un bon rendiment a les teves campanyes.